Κωνσταντίνος Καρεμφύλλης
00:00 - 01:00
Μαρία Μαρκοπούλου
01:00 - 03:00
Ηρακλής Ευστρατιάδης
03:00 - 05:00
Κωνσταντίνος Καρεμφύλλης
05:00 - 06:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
06:00 - 06:10
Μιχάλης Παπαευαγόρου, Νίτσα Παύλου, Χάρης Παναγιώτου, Γιάννης Κωστακόπουλος, Χριστόφορος Νέστωρος
06:10 - 07:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
07:00 - 07:05
Μιχάλης Παπαευαγόρου, Νίτσα Παύλου, Χάρης Παναγιώτου, Γιάννης Κωστακόπουλος, Χριστόφορος Νέστωρος
07:05 - 08:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
08:00 - 08:05
Μιχάλης Παπαευαγόρου, Χάρης Παναγιώτου, Νίτσα Παύλου, Γιάννης Κωστακόπουλος, Χριστόφορος Νέστωρος
08:05 - 08:30
Μιχάλης Παπαευαγόρου, Νίτσα Παύλου, Χάρης Παναγιώτου, Γιάννης Κωστακόπουλος, Χριστόφορος Νέστωρος
08:30 - 09:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
09:00 - 09:05
Μιχάλης Παπαευαγόρου, Νίτσα Παύλου, Χάρης Παναγιώτου, Γιάννης Κωστακόπουλος, Χριστόφορος Νέστωρος
09:05 - 10:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
10:00 - 10:10
Έλενα Χειλέτη
10:10 - 11:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
11:00 - 11:05
Έλενα Χειλέτη
11:05 - 12:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
12:00 - 12:05
Δημοσιογραφικό Τμήμα
13:00 - 13:30
Πόλυς Χαραλάμπους, Κωνσταντίνος Νικολάου
13:30 - 15:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα Deutsche Welle
15:00 - 15:10
Χαρά Γεωργιάδη
15:10 - 16:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
16:00 - 16:05
Πανίκος Καρπέττας
16:05 - 17:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
17:00 - 17:10
Πανίκος Καρπέττας
17:10 - 18:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
18:00 - 18:05
Γεωργία Αντωνιάδου
18:10 - 19:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
19:00 - 19:10
Φάνης Κρίγκος
19:10 - 21:00
Σώσης Θεοδοσίου
21:00 - 00:00
66 %
N
0 km/h
58 %
SE
3.9 km/h
75 %
SW
3.7 km/h
SW
14 km/h
87 %
NE
3.9 km/h
70 %
NW
0 km/h

Γερμανική εταιρεία παρουσιάζει νέα σειρά περιποίησης σώματος για όσους έχουν τατουάζ

Η γερμανική εταιρεία Beiersdorf λανσάρει για πρώτη φορά εδώ και 30 χρόνια μια νέα σειρά προϊόντων, κρέμες σώματος ειδικές για όσους έχουν τατουάζ, καθώς προσπαθεί να κερδίσει νεότερο κοινό. Η Beiersdorf ανακοίνωσε ότι η σειρά "Skin Stories" θα περιλαμβάνει κρέμα για την περιποίηση των νέων τατουάζ, αντιηλιακή προστασία σε στικ και μια κρέμα καθημερινής χρήσης.

Η ανακοίνωση της γερμανικής εταιρείας γίνεται την ώρα που παραδοσιακές μάρκες, όπως η Nivea, βλέπουν τις πωλήσεις τους να μειώνονται, καθώς οι νέοι καταναλωτές φαίνεται να προτιμούν εταιρείες που χρησιμοποιούν πιο φυσικά προϊόντα.

Η Beiersdorf επισήμανε ότι ένας τους πέντε Γερμανούς πλέον έχουν τουλάχιστον ένα τατουάζ, με το ποσοστό για τις γυναίκες μεταξύ 25 και 34 ετών να πλησιάζει το 50%. "Τα τατουάζ γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή (...) αποτελούν πλέον προσωπικό αξεσουάρ.

Όμως λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν πώς να τα φροντίζουν σωστά", επεσήμανε ο Χάουκε Βος, διευθυντής της μονάδας της Beiersdorf που θα παρουσιάσει τη νέα σειρά.