Κωνσταντίνος Καρεμφύλλης
00:00 - 01:00
Μαρία Μαρκοπούλου
01:00 - 03:00
Ηρακλής Ευστρατιάδης
03:00 - 05:00
Κωνσταντίνος Καρεμφύλλης
05:00 - 06:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
06:00 - 06:10
Μιχάλης Παπαευαγόρου, Νίτσα Παύλου, Χάρης Παναγιώτου, Γιάννης Κωστακόπουλος, Χριστόφορος Νέστωρος, Μαρία Ηροδότου
06:10 - 07:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
07:00 - 07:05
Μιχάλης Παπαευαγόρου, Νίτσα Παύλου, Χάρης Παναγιώτου, Γιάννης Κωστακόπουλος, Χριστόφορος Νέστωρος, Μαρία Ηροδότου
07:05 - 08:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
08:00 - 08:05
Μιχάλης Παπαευαγόρου, Χάρης Παναγιώτου, Νίτσα Παύλου, Γιάννης Κωστακόπουλος, Μαρία Ηροδότου, Χριστόφορος Νέστωρος
08:05 - 08:30
Μιχάλης Παπαευαγόρου, Νίτσα Παύλου, Χάρης Παναγιώτου, Γιάννης Κωστακόπουλος, Χριστόφορος Νέστωρος, Μαρία Ηροδότου
08:30 - 09:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
09:00 - 09:05
Μιχάλης Παπαευαγόρου, Νίτσα Παύλου, Χάρης Παναγιώτου, Γιάννης Κωστακόπουλος, Χριστόφορος Νέστωρος, Μαρία Ηροδότου
09:05 - 10:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
10:00 - 10:10
Έλενα Χειλέτη
10:10 - 11:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
11:00 - 11:05
Έλενα Χειλέτη
11:05 - 12:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
12:00 - 12:05
Χρήστος Ζαβός
12:05 - 13:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
13:00 - 13:40
Πόλυς Χαραλάμπους, Χρήστος Ζαβός
13:40 - 15:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
15:00 - 15:05
Δημοσιογραφικό Τμήμα Deutsche Welle
15:05 - 15:15
Πανίκος Καρπέττας
15:15 - 16:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
16:00 - 16:05
Πανίκος Καρπέττας
16:05 - 17:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
17:00 - 17:10
Κωνσταντίνος Καρεμφύλλης
17:10 - 18:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
18:00 - 18:05
Χρήστος Ζαβός
18:05 - 18:10
Φάνης Κρίγκος
18:10 - 19:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
19:00 - 19:10
Φάνης Κρίγκος
19:10 - 21:00
Σώσης Θεοδοσίου
21:00 - 00:00
64 %
S
0 km/h
69 %
SE
5.1 km/h
62 %
SW
5.5 km/h
SW
6.6 km/h
71 %
NE
0 km/h
20 %
SW
2.4 km/h

Εν ολίγοις πολλά. Οι υπέργειες διαβάσεις και το μαρτύριο των λεμεσιανών

Όταν προγραμματίζονταν και κατασκευάζονταν οι υπέργειες διαβάσεις (που κακώς ονομάζουμε «αερογέφυρες») του υπεραστικού, ανέμεναν όλοι την αποπεράτωση τους με μια κρυφή ελπίδα ανακούφισης για τα μποτιλιαρίσματα στους κυκλοφοριακούς κόμβους και κυρίως αυτούς των Πολεμιδιών και της Αγίας Φύλας.

Λέγαμε και προβλέπαμε τότε, ως άλλες Κασσάνδρες, και το διακηρύτταμε ραδιοφωνικώς και παντοιοτρόπως (αλλά πλην φευ εις ώτα μη ακουόντων), πως το έργο αυτό θα ανακουφίσει και θα διευκολύνει δραστικά την ταχεία διέλευση της Λεμεσού από τους ταξιδεύοντες από και προς Λευκωσία και Πάφο, αλλά μόνο κατά ένα πολύ μικρό ποσοστό θα ανακούφιζε τις χιλιάδες λεμεσιανούς που διακινούνται πολλές φορές την ημέρα κάθετα προς αυτόν, από και προς τις συνοικίες βόρεια του υπεραστικού. Όπερ και εγένετο!

Με αποτέλεσμα οι λευκωσιάτες και οι παφίτες που διέρχονται από τη Λεμεσό να ατενίζουν από τις γέφυρες, με οίκτο και συμπόνια, τους χιλιάδες ταλαιπωρημένους λεμεσιανούς να περιμένουν σε ατέλειωτες ουρές στους κόμβους κάτω από αυτές, για να πάνε στις δουλειές τους.

Οι ουρές, για παράδειγμα, επί της Αγίας Φυλάξεως φτάνουν μέχρι κάτω από την Μακεδονίας ενώ κάθε πρωί, από τον κόμβο μέχρι και τον πυρήνα της Αγίας Φύλας, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιούνται αστυνομικοί της τροχαίας που μάταια προσπαθούν να ρυθμίσουν το κυκλοφοριακό κομφούζιο εκεί.

Όμως οι μανδαρίνοι και οι κονδυλοφόροι του λευκωσιατοκεντρικού κράτους, που προγραμματίζουν και σχεδιάζουν «χωρίς εμάς και δια μας» τους λεμεσιανούς τέτοια έργα, το κάνουν άνετα από τα γραφεία τους και μας κατηγορούν στο τέλος για μουρμούρηδες και ανικανοποίητους τατσίδηζες λεμεσιανούς.

Και έχουν δίκαιο, γιατί κι αυτοί, μαζί με τους υπόλοιπους Κυπρίους, πλην λεμεσιανών, δεν πάνε από νότια προς βόρεια του υπεραστικού, αλλά με άνεση από ανατολικά προς δυτικά, για να περάσουν αμέριμνοι τα «weekend» τους στην Πάφο. Άρα τί τους κόφτει!

Add to Νέα Σταθμού: 
1