Κωνσταντίνος Καρεμφύλλης
00:00 - 01:00
Μαρία Μαρκοπούλου
01:00 - 03:00
Ηρακλής Ευστρατιάδης
03:00 - 05:00
Κωνσταντίνος Καρεμφύλλης
05:00 - 06:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
06:00 - 06:10
Μιχάλης Παπαευαγόρου, Νίτσα Παύλου, Χάρης Παναγιώτου, Ζωή Τηλεγράφου, Γιάννης Κωστακόπουλος, Χριστόφορος Νέστωρος, Μαρία Ηροδότου
06:10 - 07:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
07:00 - 07:05
Μιχάλης Παπαευαγόρου, Νίτσα Παύλου, Χάρης Παναγιώτου, Γιάννης Κωστακόπουλος, Ζωή Τηλεγράφου, Χριστόφορος Νέστωρος, Μαρία Ηροδότου
07:05 - 08:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
08:00 - 08:05
Μιχάλης Παπαευαγόρου, Χάρης Παναγιώτου, Νίτσα Παύλου, Ζωή Τηλεγράφου, Γιάννης Κωστακόπουλος, Μαρία Ηροδότου, Χριστόφορος Νέστωρος
08:05 - 08:30
Μιχάλης Παπαευαγόρου, Νίτσα Παύλου, Χάρης Παναγιώτου, Γιάννης Κωστακόπουλος, Ζωή Τηλεγράφου, Χριστόφορος Νέστωρος, Μαρία Ηροδότου
08:30 - 09:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
09:00 - 09:05
Μιχάλης Παπαευαγόρου, Νίτσα Παύλου, Χάρης Παναγιώτου, Γιάννης Κωστακόπουλος, Ζωή Τηλεγράφου, Χριστόφορος Νέστωρος, Μαρία Ηροδότου
09:05 - 10:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
10:00 - 10:10
Μαριάννα Γαλίδη
10:10 - 11:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
11:00 - 11:05
Μαριάννα Γαλίδη
11:05 - 12:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
12:00 - 12:05
Χρήστος Ζαβός
12:05 - 13:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
13:00 - 13:40
Πόλυς Χαραλάμπους, Χρήστος Ζαβός
13:40 - 15:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
15:00 - 15:05
Δημοσιογραφικό Τμήμα Deutsche Welle
15:05 - 15:15
Πανίκος Καρπέττας
15:15 - 16:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
16:00 - 16:05
Πανίκος Καρπέττας
16:05 - 17:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
17:00 - 17:10
Κωνσταντίνος Καρεμφύλλης
17:10 - 18:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
18:00 - 18:05
Χρήστος Ζαβός
18:05 - 18:10
Κωνσταντίνος Καρεμφύλλης
18:10 - 19:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
19:00 - 19:10
Φάνης Κρίγκος
19:10 - 22:00
Σώσης Θεοδοσίου
22:00 - 00:00
81 %
S
1.8 km/h
92 %
E
2.9 km/h
90 %
SW
2.9 km/h
SE
8.9 km/h
73 %
NE
6.6 km/h
46 %
SW
2.1 km/h

Υπ. Μεταφορών: Κερδίσαμε το στοίχημα της εξυπηρέτησης στο λιμάνι Λεμεσού

Την ικανοποίησή του από τον τρόπο λειτουργίας του λιμανιού της Λεμεσού από τις τρεις διαχειρίστριες εταιρείες, εξέφρασε σήμερα ο Υπουργός Μεταφορών, Μάριος Δημητριάδης, σημειώνοντας πως "έχουμε κερδίσει το στοίχημα", σε σχέση με τα θέματα εξυπηρέτησης.
 
Ο κ .Δημητριάδης, ο οποίος το πρωί περιόδευσε στο λιμάνι Λεμεσού και έτυχε ενημέρωσης από τις διευθύνσεις των διαχειριστριών εταιρειών, ανέφερε πως "είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος, ιδιαίτερα όσον αφορά τα θέματα εξυπηρέτησης στο λιμάνι".
 
Ενδεικτικά, είπε πως ο χρόνος εξυπηρέτησης των εμπορευματοκιβωτίων, από την Eurogate, έχει μειωθεί σχεδόν κατά μια ώρα και 30 λεπτά και σήμερα δεν υπερβαίνει τα 12-13 λεπτά, ενώ ο χρόνος εξυπηρέτησης των εμπορικών πλοίων έχει επίσης μειωθεί κατά 50%.
 
"Αντιλαμβάνεστε ότι, αυτή τη στιγμή, το λιμάνι Λεμεσού δεν έχει να ζηλέψει τίποτε όσον αφορά τα θέματα εξυπηρέτησης, από τα μοντέρνα λιμάνια που λειτουργούν σε όλο τον κόσμο και πιστεύω ότι πραγματικά, όσον αφορά αυτό το θέμα, έχουμε κερδίσει το στοίχημα", συμπλήρωσε.
 
Σε σχέση με τον όγκο των εργασιών στο λιμάνι της Λεμεσού, αυτός αυξήθηκε κατά 5 με 6%, όπως είπε ο κ. Δημητριάδης, προσθέτοντας ότι αυτό έχει να κάνει και με τη βελτίωση της οικονομίας μας, ενώ υπενθύμισε πως μεγάλο μέρος της αύξησης έχει να κάνει με τις διαρθρωτικές αλλαγές που έγιναν.
 
"Να υπενθυμίσω ότι σαν μέρος της εμπορικοποίησης εξαγοράσαμε τις υπηρεσίες των αχθοφόρων, μια εξαγορά η οποία τελικά στοίχισε στο κράτος γύρω στα 16 εκατομμύρια ευρώ, αν αφαιρέσουμε τα έσοδα που είχαμε τον ένα χρόνο που το λειτουργούσε η Αρχή Λιμένων, και έχουμε να παίρνουμε σαν κράτος, το όφελος δηλαδή, που είναι περίπου 38 με 40 εκατομμύρια ευρώ", είπε ο Υπουργός Μεταφορών, προσθέτοντας ότι " θα εισπράξουμε για τους πρώτους 12 μήνες λειτουργίας, γύρω στα 9 με 10 εκατομμύρια ευρώ".
 
Ερωτηθείς για όσους διαμαρτύρονται για αυξήσεις στις χρεώσεις από τους διαχειριστές, ο κ. Δημητριάδης είπε πως "κάποιοι έχουν επωφεληθεί από το νέο σύστημα , κάποιοι χρεώνονται περισσότερο και είναι φυσιολογικό, διότι το νέο σύστημα, ειδικά όσον αφορά τα εμπορευματοκιβώτια, προβλέπει μια χρέωση που είναι ενιαία".
 
Υπενθύμισε πως η Αρχή Λιμένων, ως ρυθμιστής, "επιβεβαιώνει ότι ακολουθούνται νομοθεσίες, ακολουθούνται τα διατάγματα", ενώ τόνισε πως " το σημερινό σύστημα είναι πολύ καλύτερο και για τους χρήστες, είναι πολύ πιο διαφανές και η διαφάνεια οδηγεί και σε μειωμένα κόστα, στον μεσοπρόθεσμο ορίζοντα".
 
Ανέφερε, τέλος, πως η διαδικασία εμπορικοποίησης του λιμανιού της Λεμεσού ήταν μια διαφανής και πρωτοφανής διαδικασία, λόγω του ενδιαφέροντος που επέδειξαν μεγάλοι οργανισμοί, προσθέτοντας ότι η πρακτική που ακολουθήθηκε για το λιμάνι Λεμεσού, αποτελεί παράδειγμα για τις όποιες μελλοντικές διαδικασίες.