Κωνσταντίνος Καρεμφύλλης
00:00 - 02:00
Μαρία Μαρκοπούλου
02:00 - 04:00
Ηρακλής Ευστρατιάδης
04:00 - 06:00
Ηρακλής Ευστρατιάδης
06:00 - 07:00
Κωνσταντίνος Καρεμφύλλης
07:00 - 10:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
10:00 - 10:10
Πόλυς Χαραλάμπους
10:10 - 11:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
11:00 - 11:05
Έμιλυ Βασιλειάδου
11:05 - 12:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
12:00 - 12:05
Έμιλυ Βασιλειάδου
12:05 - 13:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
13:00 - 13:10
Σπύρος Βασιλάκος
13:10 - 15:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα Deutsche Welle
15:00 - 15:10
Δημοσιογραφικό Τμήμα
16:00 - 16:10
Δημοσιογραφικό Τμήμα
17:00 - 17:15
Μάριος Παπαδόπουλος
17:05 - 18:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
18:00 - 18:10
Μάριος Παπαδόπουλος
18:10 - 19:00
Γιώργος Παυλίδης
19:00 - 22:00
Ανδρέας Βερναρδής
22:00 - 00:00
77 %
N
11.3 km/h
82 %
S
16.9 km/h
77 %
W
9.3 km/h
S
5.8 km/h
88 %
NW
7.1 km/h
86 %
NW
5 km/h

Στην Πειραϊκή έφτασε η πετρελαιοκηλίδα μετά τη βύθιση δεξαμενόπλοιου στη Σαλαμίνα

Τεράστιες διαστάσεις παίρνει η περιβαλλοντική καταστροφή στον Σαρωνικό λόγω της βύθισης του δεξαμενόπλοιου «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ» τα ξημερώματα της Κυριακής.
 
Λόγω της φοράς των ανέμων κομμάτια της πετρελαιοκηλίδας έχουν φτάσει στην Περαϊκή και στη Φρεαττύδα με αποτέλεσμα να συγκληθεί, για το πρωί της Τετάρτης, έκτακτη σύσκεψη στο Υπουργείο Ναυτιλίας για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
Ανώτεροι αξιωματικοί του λιμενικού, πάντως, εκφράζουν τη βεβαιότητα ότι η ρύπανση θα αντιμετωπιστεί σε όλα τα επίπεδα.
 
Στην περιοχή του ναυαγίου η περιβαλλοντική καταστροφή είναι πλέον τεράστια. Με απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας, Παναγιώτη Κουρουμπλή το λιμενικό ενισχύει την παρουσία του στη Σαλαμίνα προκειμένου να βοηθήσει στις επιχειρήσεις απορρύπανσης των ακτών.
 
Οι διαδικασίες στεγανοποίησης του ναυαγίου έχουν ολοκληρωθεί και ετοιμάζεται το σχέδιο απάντλησης καυσίμων του φορτίου του πλοίου. Παράλληλα, συνεχίζονται οι έρευνες για τα αίτια του ναυαγίου, με τη δήμαρχο Σαλαμίνας Ισιδώρα Νάννου – Παπαθανασίου να καταγγέλλει ότι η πλοιοκτήτρια εταιρεία Fos Petroleum γνώριζε ότι στο συγκεκριμένο πλοίο υπήρχε ήδη ρήγμα. Τις καταγγελίες αντικρούει η εταιρία υποστηρίζοντας ότι το «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ» ήταν αξιόπλοο.